4 obiceiuri toxice de care trebuie sa stai departe

4 obiceiuri toxice de care trebuie sa stai departe

In timp ce intelegem cu totii importanta ingrijirii de sine, majoritatea dintre noi le punem in practica doar in weekend. Deci, ce se intampla in cursul saptamanii, ceea ce ne face sa ignoram toate convingerile noastre de a conduce un stil de viata echilibrat, chiar daca stim ca nu e bine?

In ceea ce ma priveste, mi-am dat seama ca am dezvoltat o gramada de obiceiuri toxice in ultimii ani, ceea ce explica acest lucru. S-a intamplat asa treptat, ca mi-a trecut ceva timp inainte sa le recunosc – si odata ce am facut-o, munca a fost intotdeauna singura scuza pe care mi-am dat-o pentru a justifica aceste obiceiuri. Vedeti daca vreunul dintre aceste va este familiar:

Stimulam stresul

Cand cineva va intreaba ce faceti, adesea vorbiti despre cat de greu va este? Nu numai ca acest lucru este in detrimentul bunastarii dvs., ci si o cultura de lucru stresanta in timp. La urma urmei, daca majoritatea oamenilor de la locul de munca isi poarta stresul ca o insigna de onoare, nimeni nu se va simti confortabil vorbind atunci cand este suprasolicitat. Este o chestiune de timp inainte de a deveni noul normal.

Asta nu inseamna ca nu trebuie sa vorbesti despre oboseala, ci sa faci ce poti pentru a rupe ciclul. Nu glorificati un stil de viata agitat sau folositi stresul ca pe o cale de a lega prietenii cu colegii. Cereti ajutor atunci cand sunteti coplesiti. Oferiti-va sa va prezentati cand un coleg vorbeste despre faptul ca este stresat.

Ignorati problemele medicale si prioritizati chestiunile de la birou

Evitarea efectuarii unui control medical este ceva de care multi suntem vinovati. Si jobul ne da scuza perfecta sa o punem pana la un weekend cand suntem liberi (care nu ajunge niciodata). Ca rezultat, ne ocupam de afacerea noastra cu o gramada de probleme medicale. Ganditi-va la dureri de spate persistente, dureri de cap si multe altele. Am avut odata aceasta tuse enervanta atata timp, incat am incetat de fapt sa o observ!

Daca acest lucru pare cunoscut, incercati acest lucru. Anulati un anumit weekend sau luati o zi libera daca sunteti in masura si obtineti toate intalnirile medicale cu o singura data. De asemenea, va ajuta sa aveti unii profesionisti din domeniul sanatatii care stiti si aveti incredere. Sederea pe scaunul dentistului va fi intotdeauna intimidanta, dar poate putin mai putin daca e cineva cu care ai fost inainte.

Dependenta de cafea

Sunt genul de persoana care nu poate rezista fara cafea. De multe ori beau 3 – 4 cani de cafea pe zi si ma simt foarte nervopana la pranz. Stoparea consumului de cafea calda este un lucru pe care l-am gasit extrem de util in reducerea impactului. Din moment ce nu trebuie sa va faceti griji ca se raceste, va puteti bucura de ea mai mult timp. In plus, are un gust neted si delicat!
Intotdeauna pe graba

Ai avut vreodata una din zilele super productive atunci cand ai batut totul de pe lista ta de lucru pana la pranz si ai rezolvat o gramada de sarcini suplimentare pana la ora 17? Cand se intampla acest lucru, simtiti un sentiment de entuziasm si de realizare? Sau aveti aceasta indoiala ca sunteti lipsit de ceva important? Daca acesta este ultimul, este posibil sa fiti conectati la sentimentul de a continua. Intr-o lume care te judeca pentru agitatia ta, fiind ocupat poate sa simta ca este calea corecta de a fi. Dar este atat de important sa pastrati acest lucru de la preluarea timpilor de intrerupere, de asemenea! Da-ti o pauza pentru ca nu faci nimic „semnificativ” in week-end. Spune-ti ca e bine sa nu-ti verifici posta toata noaptea. Evitati sa va simtiti vinovati pentru faptul ca ati „risipit” timpul citind un bestseller distractiv in loc de carte sau ceva care va va ajuta sa va avansati cariera.

Share:

You might also like …